Kategorie
Producent
- ADAM MARSZAŁEK (7)
- ASPRA (4)
- ASTRUM (3)
- BRACIA ZYBERT (1)
- CSW ZAMEK UJAZDOWSKI (1)
- D2D (1)
- ELIPSA DOM WYDAWNICZY (2)
- INSTYTUT TEATRALNY (1)
- KSIĘGARNIA AKADEMICKA (4)
- LIBRON (2)
- LUDOWA SPÓŁDZIELNIA WYDAWNICZA (1)
- NARODOWE CENTRUM KULTURY (1)
- NAUKOWE SOPHIA (1)
- NERITON (1)
- OFICYNA NAUKOWA (1)
- POZNAŃSKIEGO TOWARZYSTWA PRZYJACIÓŁ NAUK (1)
- SERAFIN (1)
- SILVA RERUM (3)
- UMCS (6)
- UNIVERSITAS (1)
- UNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE (3)
- UNIWERSYTET ŚLĄSKI (9)
- WYDAWNICTWO NAUKOWE FNCE (3)
- WYDAWNICTWO NAUKOWE UAM (1)
- WYDAWNICTWO PERONY KULTURY (1)
- WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU JAGIELLOŃSKIEGO (1)
- WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO (9)
- WYDAWNICTWO WOJCIECH MARZEC (1)
Cena
-
od
do
KRAJOWA RADA RADIOFONII I TELEWIZJI. WYKONANIE...
AGATA DZIEKAN-ŁANUCHA, UNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE, 2020, 9788374388573
SPIS TREŚCI:
WSTĘP
ROZDZIAŁ I
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji jako organ kontrolujący działalność programową i reklamową nadawców radiowych i telewizyjnych
1.1. Działalność kontrolna w zakresie przestrzegania artykułu 18 ustawy o...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
KRAJOWA RADA RADIOFONII I TELEWIZJI. AKTYWNOŚĆ...
AGATA DZIEKAN-ŁANUCHA, UNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE, 2021, 9788374388672
SPIS TREŚCI
WSTĘP
ROZDZIAŁ I
Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji jako organ posiadający zadania w zakresie opłat abonamentowych, opłat za wydanie koncesji i wpis do rejestru
1.1. Realizacja zadań w zakresie opłat...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
STEMPEL JAKOŚCI. FORMY DZIENNIKARSKIE DOROTY...
MARTA BOLIŃSKA, UNIWERSYTET PAPIESKI JANA PAWŁA II W KRAKOWIE, 2021, 9788374389150
Monografia Stempel jakości [...] posiada przejrzystą kompozycję, której układ konsekwentnie rozwija wyznaczoną przez badaczkę ścieżkę interpretacyjną [...]. Książka poddaje analizie zbiór reportaży Doroty Terakowskiej Próba generalna, opublikowany w 1983 roku, tomy felietonów Dobry adres to...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
KOMUNIKOWANIE LOKALNO-REGIONALNE W DOBIE... T. 2
RED. MAREK MAZUR, MONIKA KORNACKA-GRZONKA, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO, 2018, 9788322633663
Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania prezentujące wyniki badań empirycznych dotyczą głównie problematyki komunikowania wyborczego w warunkach rywalizacji samorządowej, polityki...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE. DIALOG W CYBERPRZESTRZENI.
RED. KRYSTYNA DOKTOROWICZ, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO, 2017, 9788322631492
"Tom stanowi drugą część zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych - fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Zamieszczone w nim teksty odnoszą się do problematyki mediów społecznościowych zarówno w aspektach społecznych, kulturowych, jak i piarowych, co stanowi...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
APLIKACJA MOBILNA JAKO ZJAWISKO KULTUROWE
BARBARA ORZEŁ, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO, 2017, 9788322632666
Książka "Aplikacja mobilna jako zjawisko kulturowe" skierowana jest do wszystkich użytkowników nowych mediów. Stanowi przewodnik po kulturowych fundamentach zagadnień związanych z informatyką, kreacją programów komputerowych oraz szeroko pojętym nowomedialnym biznesem. Opisuje...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
LITERATURA I REKLAMA W NIEMCZECH, TOMASZ MAŁYSZEK
TOMASZ MAŁYSZEK, UNIVERSITAS, 2018, 9788324234479
O ile literatura bywa reklamowana, o tyle reklama zwykle nie bywa interpretowana. Gdyby wymagała objaśnienia sensu, straciłaby z oczu cel, dla którego powstała. Można sobie wyobrazić taki skrajny przypadek transgresji między literaturą i reklamą, kiedy ta pierwsza powstaje jako świadomy, zaplanowany...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
CO NOWEGO W NOWYCH MEDIACH?, BARBARA ORZEŁ
BARBARA ORZEŁ, UNIWERSYTET ŚLĄSKI, 2019, 9788322637838
Publikacja wieloautorska Co nowego w nowych mediach? Transformacje, perspektywy, oczekiwania to zbiór referatów (niektórych w wersji rozszerzonej, uzupełnionej) wygłoszonych podczas ogólnopolskiej konferencji naukowej, która odbyła się 27 kwietnia 2016 roku w Katowicach. Autorzy artykułów...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
POKOLENIA PRL NA EKRANIE W KONTEKŚCIE DOKUMENTÓW..
JAKUB ZAJDEL, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO, 2018, 9788322633168
Autor podejmuje próbę opisania wielostronnych i złożonych relacji łączących w okresie PRL kinematografię, propagandę i widzów. W drugiej połowie XX wieku komuniści po przejęciu władzy w Polsce prowadzili intensywne działania propagandowe w celu wytworzenia wrażenia, że mają poparcie społeczne....
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE T.1 DIALOG...
RED. KRYSTYNA DOKTOROWICZ, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO, 2016, 9788322630648
"Przedstawiany tom stanowi pierwszą cześć zbioru tekstów poświęconych problematyce mediów społecznościowych - fenomenu współczesnej kultury partycypacji. Media społecznościowe, które stały się wyznacznikiem kolejnej fazy rozwoju Internetu zwanej Web 2.0, organizują życie społeczne...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
KOMUNIKOWANIE LOKALNO-REGIONALNE W DOBIE... T.1
RED. STANISŁAW MICHALCZYK, KATARZYNA BRZOZA, WYDAWNICTWO UNIWERSYTETU ŚLĄSKIEGO, 2018, 9788322633649
Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania otwierające niniejszy tom obejmują ustalenia teoretyczne w obszarze komunikowania lokalnego. Kolejne artykuły prezentujące wyniki badań empirycznych...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
MEDIA, CZYLI GŁUPIEGO WIDAĆ - 104 DIAGNOZY
JACEK DĄBAŁA, KSIĘGARNIA AKADEMICKA, 2023, 9788381389396
Warsztat badawczy prof. Jacka Dąbały charakteryzuje erudycja, wnikliwa obserwacja, dialogiczność, syntetyzm. W książce Media, czyli głupiego widać 104 diagnozy Autor poszerza kategorie opisu złożonego współczesnego świata mediów i dziennikarstwa o specyficzne pojęcie. Już nie fenomeny, paradoksy...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
MIĘDZY SŁOWEM A OBRAZEM
RED. JUSTYNA WINIARSKA, ANETA ZAŁAZIŃSKA, KSIĘGARNIA AKADEMICKA, 2020, 9788381383141
Oddajemy w Państwa ręce tom "Między słowem a obrazem": trzeci z serii Obrazowanie w komunikacji. Składające się nań teksty dążą do uchwycenia różnych aspektów zjawisk komunikacyjnych, pokazując ich wielowymiarowość czy to w sensie wielomodalności komunikacji, czy to w sensie osadzenia języka w...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
KATAKLIZMY W MEDIACH, MAGDALENA HODALSKA
MAGDALENA HODALSKA, KSIĘGARNIA AKADEMICKA, 2018, 9788376389158
W dziennikarskich relacjach z klęsk żywiołowych ogromne znaczenie mają symbole nadziei, uniwersalne i zrozumiałe dla ludzi mówiących różnymi językami. Proste gesty, jak zaciśnięta pięść ratownika, który daje znak, aby na gruzowisku wszyscy umilkli i pozwolili usłyszeć dobywające się z rumowiska...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
LITERATURA I MEDIA. PO 1989 ROKU, MARYLA HOPFINGER
MARYLA HOPFINGER, OFICYNA NAUKOWA, 2010, 9788374591188
Profesor dr hab. Maryla Hopfinger bada współczesną kulturę - jej przemiany, właściwości i funkcje. Nowatorska konstrukcja książki odsłania obecną sytuację literatury wobec ekspansji mediów: przeobrażenia literatury drukowanej, rozwój literatury audialnej i elektronicznej; ważne miejsce zajmują...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
OBLICZA WSPÓŁCZESNEJ PROPAGANDY, ROBERT RAJCZYK
ROBERT RAJCZYK, UNIWERSYTET ŚLĄSKI, 2019, 9788322636954
Publikacja przeznaczona jest przede wszystkim osób zainteresowanych problematyką międzynarodowego komunikowania politycznego oraz propagandą, stosunkami międzynarodowymi i rolą w nich tradycyjnych oraz nowych mediów, a także zainteresowanych skomplikowanymi relacjami chińsko-tajwańskimi....
Dostępność: pow. 10 sztuk
Wysyłka w: 3 dni
KATECHEZY W OBRAZACH. KERYGMATYCZNE CZYTANIE FILMU
ADAM REGIEWICZ, SERAFIN, 2013, 9788363243111
Książka zawiera szereg pomysłów, jak korzystać z konkretnych dzieł filmowych przy ukazywaniu ważnych prawd ewangelicznych. Jednak odwołuje się nie tylko do filmów, które w oczywisty sposób kojarzą się z religijnym przekazem, ale i do takich, które na pierwszy rzut oka wydają się dalekie od ducha...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
DZIENNIKARZ. ZAWÓD PRZYSZŁOŚCI, JAROSŁAW ŚCIŚLAK
JAROSŁAW ŚCIŚLAK, ASTRUM, 2014, 9788372777621
Nieustanny i szybki rozwój środków masowego przekazu - prasy, radia, telewizji, Internetu - sprawia, iż rośnie zapotrzebowanie na dobrych dziennikarzy. Może i Ty marzysz o tym, by wykonywać ten interesujący zawód, który codziennie stawia nowe zadania, umożliwia uczestniczenie w ważnych...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
IGRZYSKA OLIMPIJSKIE W MEDIACH MASOWYCH 1948-1984
RED. PAWEŁ NOWAK, ELŻBIETA PAWLAK-HEJNO, MAGDALEN, UMCS, 2016, 9788377848371
Po przedwojennym czasie romantycznych olimpiad powojenne stadiony i areny olimpijskie były coraz częściej miejscem rywalizacji nie tylko sportowej. Areny igrzysk zaczęły służyć także jako przestrzeń do manifestacji konfliktów społecznych i politycznych, zwłaszcza w związku z odzyskiwaniem wolności...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
ZDOBYWCY SCEN AKUSTYCZNYCH. OD RADIOARTU DO...
LUKAS JIRIĆKA, INSTYTUT TEATRALNY, 2017, 9788363276898
Lukas Jirićka (1979) współpracował z takimi reżyserami jak Petra Tejnorova, Katharina Schmitt, Matyas Dlab i Magda Stojowska, z duetem choreograficznym VerTeDance czy z zespołem tanecznym 420PEOPLE. Nad kompozycjami radiowymi przeważnie dla Czeskiego Radia współpracował z takimi kompozytorami jak...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
OKNO NA PRZESZŁOŚĆ. SZKICE Z HISTORII... T.3
RED. DOROTA SKOTARCZAK, JACEK SZYMALA, KSIĘGARNIA AKADEMICKA, 2020, 9788381383844
Prezentowana praca jest pomyślana jako jeden z aktów budowania wypowiedzi literaturoznawczej i polonistycznej. Przez termin motyw buddyjski rozumie się tutaj analizę podstawowej cząstki świata przedstawionego utworu literackiego, taką jak zdarzenie, przedmiot, cecha, sytuacja lub przeżycie, które...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni