Wyszukiwarka
Zaloguj się
Koszyk
Producenci
Opcje przeglądania
Kategorie
Producent
Cena
-
od
do
MARKETING SMAKU, SLAWKA G. SCARSO
SLAWKA G. SCARSO, ESTERI, 2017, 9788365625601
Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.
Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.
Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
DOBROCZYNNOŚĆ JAKO ELEMENT NOWOCZESNEJ STRATEGII..
KATARZYNA KONEFAŁ, NOVAE RES, 2025, 9788383738291
Wykorzystaj potencjał swojej firmy i twórz lepszą przyszłość! Czy Ty i Twoi pracownicy możecie stać się superbohaterami? Tak! Dzięki strategii CSR (Corporate Social Responsibility) to możliwe! W książce "Dobroczynność jako element nowoczesnej strategii marketingowej" znajdziesz...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
JAK ZBUDOWAĆ EFEKTYWNY DZIAŁ MARKETINGU?
PIOTR GOLCZYK, NOVAE RES, 2018, 9788381472173
"Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.
W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
COPYWRITING. TRAFIAJ SŁOWEM W UMYSŁY ODBIORCÓW
NORBERT ORUBA, ONE PRESS / HELION, 2023, 9788383223773
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało!
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film - tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
MLM MARKETING WIELOPOZIOMOWY, JOHN KALENCH
JOHN KALENCH, EMKA, 2018, 9788365068996
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę.
Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdziesz na tym dobrze. Dostrzegą oni, że jesteś zainteresowany...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
GRYWALIZACJA. JAK ZASTOSOWAĆ MECHANIZMY GIER..
PAWEŁ TKACZYK, ONEPRESS / HELION, 2024, 9788328916470
GRYWALIZACJA. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych rzenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)! Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości...
Dostępność: pow. 10 sztuk
Wysyłka w: 3 dni
BIBLIA CONTENT MARKETINGU, DARIUSZ PUZYRKIEWICZ
DARIUSZ PUZYRKIEWICZ, ONE PRESS / HELION, 2023, 9788328396616
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy - jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
TY W SOCIAL MEDIACH, MARCIN ŻUKOWSKI
MARCIN ŻUKOWSKI, ONEPRESS / HELION, 2024, 9788328904927
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
SKUSZENI. JAK TWORZYĆ PRODUKTY KSZTAŁTUJĄCE NAWYKI
NIR EYAL, ONE PRESS / HELION, 2024, 9788328909410
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
BIBLIA WEBWRITINGU. JAK PISAĆ TEKSTY W CZASACH..
DARIUSZ PUZYRKIEWICZ, ONE PRESS / HELION, 2024, 9788383227306
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Skuteczniej niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
STRATEGIA KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIACH
NORBERT ORUBA, ONE PRESS / HELION, 2022, 9788328393707
Zostań biznesową gwiazdą social mediów
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
RÓB MARKĘ! ZAPROJEKTUJ, STWÓRZ I ZWIĘKSZ JEJ SIŁĘ
JAROSŁAW SZCZEPAŃSKI, ONEPRESS / HELION, 2024, 9788328902084
Rób markę! Zaprojektuj, stwórz i zwiększ jej siłę Budowanie marki. Krok po kroku W świecie nieograniczonej podaży wygrywają ci, którzy są wyraziści. Tym, co zapewnia im wyrazistość i jednocześnie pobudza popyt, jest marka. Dlatego firmy posiadające markę z prawdziwego zdarzenia wygrywają na...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
HIPERSZWINDEL. JAK OSZUKUJĄ NAS HIPERMARKETY...
STACY MITCHELL, WEKTORY, 2016, 9788360562925
Hipermarkety opanowały handel na Zachodzie. Olbrzymie centra handlowe i międzynarodowe sieci w błyskawicznym tempie wyparły małe, lokalne sklepiki, zajmując nie tylko tereny na przedmieściach, ale również wkraczając do centrów miast i niszcząc istniejący tam wcześniej handel. Zwolennicy...
Dostępność: pow. 10 sztuk
Wysyłka w: 3 dni
SEO DLA BLOGERÓW, INFLUENCERÓW I MAREK OSOBISTYCH
EWELINA PODREZ-SIAMA, ONE PRESS / HELION, 2023, 9788328398061
Marzy Ci się top 10 wyników wyszukiwania? Wskakuj!
Możesz prowadzić najciekawszego bloga na świecie. Możesz umieszczać fascynujące treści w mediach społecznościowych. Twoja marka osobista może być odpowiedzią na pytania setek, tysięcy odbiorców. Pod warunkiem że będą...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
COPYWRITING W DOBIE REELSÓW I TIKTOKÓW
DOROTA BAJCZYK, ONEPRESS / HELION, 2025, 9788328919013
Czy tiktokerzy potrzebują copywritingu?
Copywriting jest kluczem do efektywnej komunikacji marketingowej. Bez dobrze przygotowanego tekstu, scenariusza czy hasła reklamowego nie ma mowy o skutecznej promocji. To prawda obowiązująca od zarania branży reklamowej. Tak było, tak jest i...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
DATA DRIVEN MARKETING, ADRIAN ANDRZEJCZYK
ADRIAN ANDRZEJCZYK, ONEPRESS / HELION, 2024, 9788383227283
Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej? Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne,...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
SKUTECZNY MARKETING NA TIKTOKU, MIROSŁAW SKWAREK
MIROSŁAW SKWAREK, ONE PRESS / HELION, 2022, 9788328393387
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
CANDIDATE EXPERIENCE, MAJA GOJTOWSKA
MAJA GOJTOWSKA, WOLTERS KLUWER, 2019, 9788381609111
Candidate experience to ogół doświadczeń osób aplikujących do pracy w danej organizacji bazujący na kontaktach przed, w trakcie i po zakończeniu procesu rekrutacyjnego.
Dlaczego jest on tak ważny?
Negatywne doświadczenia związane z daną firmą wpływają na postrzeganie marki konsumenckiej i...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
E-MARKETING DLA MAŁYCH I ŚREDNICH... W.II
BARBARA CENDROWSKA, ANETA SOKÓŁ, POLA ŻYLIŃSKA, CEDEWU, 2018, 9788381020695
Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
JAK STWORZYĆ STRATEGIĘ MARKI Z CHATGPT
KAROLINA MISZTAL, MAŁGORZATA SIEDLIK, STUDIO EMKA, 2025, 9788368064278
Jak stworzyć strategię marki z ChatGPT
W dynamicznej rzeczywistości, gdzie marki nie mogą pozwolić sobie na przypadkowość, a sztuczna inteligencja przestaje być ciekawostką i staje się realnym partnerem w pracy kreatywnej powstała książka, która odpowiada na konkretne potrzeby...
Dostępność: pow. 10 sztuk
Wysyłka w: 3 dni
GDZIE JEST TWOJA NISZA?, TAD HARGRAVE
TAD HARGRAVE, BIAŁY WIATR, 2025, 9788367768252
Co, jeśli pewnego dnia spojrzysz wstecz i zrozumiesz, że zbyt długo czekałeś? Że marzenia o napisaniu książki, podróżach w miejsca, które zawsze chciałeś zobaczyć, czy życiu pełnym spontaniczności i twórczości, pozostały tylko w sferze planów. Że strach przed oceną, perfekcjonizm...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
