Wyszukiwarka
Zaloguj się
Koszyk
Producenci
Opcje przeglądania
Kategorie
Producent
Cena
-
od
do
NEUROSHIMA: PRAWO I OŁÓW (RPG. 18) PORTAL
PORTAL GAMES, 14+, 9788396483225
Prawo i Ołów ma wszystko, czego potrzebujesz, by zmienić wątek stróżów prawa w grywalny, miodny element Twojej Neuroshimy. Znajdziesz w nim szczegółowe rozpisanie systemów i systemików prawnych funkcjonujących w postapokaliptycznych Stanach, teczkę sędziego z materiałami rozwijającymi tę profesję...
Dostępność: pow. 10 sztuk
Wysyłka w: 3 dni
NEUROSHIMA 1.5: ZAGINIONE MIASTO PORTAL
PORTAL GAMES, 9788396103185
(...) więc jak już cholerne aligatory zostały w tyle, a Jack przestał drzeć i wreszcie można go było zacząć zszywać, okazało się, że obserwuje nas gromada gości w zielonych ubrankach. I powiem ci, bracie, że obserwowali nas oni prze muszki swoich spluw. "Naziści! Przecież drę się od...
Dostępność: pow. 10 sztuk
Wysyłka w: 3 dni
SKAŻENIA PORTAL, PORTAL GAMES
PORTAL GAMES, 9788396483270
Skażenia to tematyczne rozszerzenie Neuroshimy. Znajdziesz w nim opis świata z poradnikiem, jak uczynić skażenia wyjątkowym elementem postapokaliptycznych sesji. Przewodnik po strefach skażeń to konkretny katalog miejsc, anomalii i niebezpieczeństw do wprowadzenia na sesjach. Dodatek zamyka...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
MISTRZ BAŚNI - PIERWSZA PRZYGODA, SZKOŁA WYOBRAŹNI
SZKOŁA WYOBRAŹNI, 3+, 9788395851988
Oto starter, czyli demonstracyjna wersja gry fabularnej Mistrz Baśni. Przedstawione w nim zasady gry oraz jeden scenariusz do rozegrania pozwolą Ci zdecydować, czy nasza gra jest dla Cebie i Twoich dzieci! Wyobraź sobie, że jesteś bohaterem lub bohaterką. Odważnym rycerzem, mądrą czarodziejką,...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
SKARBIEC ORKÓW. PRZYGODA DUNGEONS&DRAGONS
LABORATORIUM ARCYMAGA ARISPENA, 9788396958112
Skarbiec Orków to krótka przygoda dla drużyny pierwszopoziomowych postaci w składzie od 3 do 5 bohaterów. Została ona przygotowana w taki sposób, aby była przystępna zarówno dla początkujących graczy, jak i mistrza gry. Oprócz samej przygody, skupionej wokół wioski Chudolipie i grasujących w...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
SKRÓT DO R'YLEH PORTAL, PORTAL GAMES
PORTAL GAMES, 14+, 9788395409554
Jeśli poprowadzisz udaną sesję grozy - poprowadzisz wszystko. Na szczęście nie pozostajesz bez pomocy w tym trudnym zadaniu. Oto almanach mistrza gry, który zdradza sekretne techniki straszenia i odpowiada na pytania:
Jak zbudować niezwykłą atmosferę?
Jak oczarować nią graczy?
Jak...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
NEUROSHIMA 1.5: PIRACI PORTAL, PORTAL GAMES
PORTAL GAMES, 9788396103178
Nie od razu zostałem piratem.
Wpierw stałem po drugiej stronie wojny, jaka toczy się między ludźmi uczciwymi, a bezwzględnymi rabusiami. Miałem już wówczas szesnaście lat, nosiłem za dużą koszulkę ojca i przewiązane sznurkiem gacie po wuju, którego ukąsił wąż. Jako mężczyzna już wcześniej...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
DE PROFUNDIS PORTAL, PORTAL GAMES
PORTAL GAMES, 9788395409561
Trzecia edycja kultowej gry fabularnej Michała Oracza zawiera komplet rozszerzeń,w tym materiał przystosowujący system do rozgrywki z użyciem poczty elektronicznej.
Znajdują się w niej także cztery zupełnie nowe,niezwykle zróżnicowane settingi. Za ich sprawą gracze mogą stawić czoła konspiracji...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
GRAJ FABUŁĄ PORTAL, PORTAL GAMES
PORTAL GAMES, 9788395409509
Trzeci tom uniwersalnych almanachów dla Mistrzów Gry traktuje o tworzeniu przygód. Znajdują się w nim konkretne, opatrzone licznymi anegdotami i przykładami z gry odpowiedzi na pytania:
- Co trzeba wiedzieć przed przystąpieniem do projektowania przygody?
- Jakich błędów unikać?
- Jak...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
GRAJ TRIKIEM PORTAL, PORTAL GAMES
PORTAL GAMES, 14+, 9788394726652
Jak wykorzystać muzykę na sesji?
Jak zbudować dobry klimat?
Jak zrobić fajne handouty?
Jak zapewnić niesamowite przeżycia twoim graczom?
Zaskocz graczy bogactwem trików Mistrza Gry!
Po prostu graj trikiem.
Artykuły zamieszczone w "Graj Trikiem" to sekretna wiedza...
Dostępność: pow. 10 sztuk
Wysyłka w: 3 dni
NEUROSHIMA: SUPLEMENT PORTAL, PORTAL GAMES
PORTAL GAMES, 9788396483218
Linia dodatków do NS: Jak wyglądały plany na tę linię na początku przygody z Neuroshimą?
Zanim spadły pierwsze bomby: o inspiracjach, powstaniu gry i przygodach z jej realizacją opowiadają Michał Oracz, Ignacy Trzewiczek, Marcin Blacha i Marcin Baryłka.
Neuroshima Nurglitcha:...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
GRAJ Z GŁOWĄ PORTAL, PORTAL GAMES
PORTAL GAMES, 14+, 9788394726645
Jak ułożyć sobie relację z graczem? Jak zbudować dobrą drużynę? Jak przyznawać punkty doświadczenia? Jak dać frajdę z bohatera gracza?
Zmierz się z najważniejszymi problemami Mistrza Gry! Odpowiedz na te pytania... z głową!
Artykuły zamieszczone w Graj z głową: Almanach Mistrza Gry podejmują...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
FABLED LANDS 2: MIASTA ZŁOTA I CHWAŁY MUDUKO
MUDUKO, 9788396392572
Kupuj statki, towary, a nawet domy. Wstąpisz na służbę świątynną, wyruszysz na wyprawę w dzikie ostępy, albo wmieszasz się w dworskie intrygi czy bijatyki w ciemnych zaułkach. Wybierzesz misje, które przyniosą ci sojuszników lub niebezpiecznych wrogów. Ale wcale nie musisz tego robić możesz...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
FABLED LANDS ROZDARTE KRÓLESTWO MUDUKO, MUDUKO
MUDUKO, 10+, 9788396392558
W Rozdartym królestwie to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać, na jakie niebezpieczeństwa się narazić i z którymi przeciwnikami podjąć walkę. Czy stoczysz pojedynek na śmierć i życie z czarnym rycerzem, ukradniesz skarb morskiego smoka lub uratujesz uwięzionego boga?
Wyrusz w podróż...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
DUNDER ALBO KOT Z ZAŚWIATU MUDUKO, MUDUKO
MUDUKO, 9788396392541
Absolutnie wyjątkowa gra książkowa Radka Raka - laureata prestiżowych nagród: Nagrody Literackiej "Nike" i Nagrody im. Janusza A. Zajdla, mistrza słowa, pisarza i fantasty z nieograniczoną wyobraźnią.
"Dunder albo kot z zaświatu" to zwariowana i magiczna przygoda...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
KOSZMAR ALICJI W KRAINIE CZARÓW, MUDUKO
MUDUKO, 14+, 9788396118820
W Koszmarze Alicji w Krainie Czarów to TY decydujesz, jakimi ścieżkami podąży tytułowa bohaterka, jakim wyzwaniom stawi czoło i z którymi dziwnymi mieszkańcami Krainy Czarów stoczy walkę. Ale uważaj! od Ciebie zależy, czy misja Alicji zakończy się sukcesem czy dziewczynka pogrąży się w koszmarze....
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
BAŚNIOGRA - ZAGUBIONY CZARODZIEJ, SZKOŁA WYOBRAŹNI
SZKOŁA WYOBRAŹNI, 3+, 9788395404665
Do wszystkich odważnych bohaterów i bohaterek! Zaginął nadworny czarodziej Xantar. Niewidzialna Królowa wyznaczyła nagrodę za jego odnalezienie. Są komnata w zamku, żołd (czyli kieszonkowe) i tytuł obrońcy Krainy Bohaterów. Śmiałkowie proszeni są o stawienie się przed obliczem królowej w Zamku...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
BAŚNIOGRA - ZAMEK BOHATERÓW, SZKOŁA WYOBRAŹNI
SZKOŁA WYOBRAŹNI, 3+, 9788395851940
Mieszkasz w Zamku Bohaterów już od kilku dni, ale wciąż nie było czasu, by zbadać jego sekrety. Wiesz jak wygląda Twój pokój, sala tronowa i jadalnia, ale przecież są jeszcze inne pomieszczenia oraz cały magiczny ogród. Trzeba to wszystko zobaczyć! Tak właśnie spędzisz dzisiejszy...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
BAŚNIOGRA - MIASTO ODWAŻNYCH, SZKOŁA WYOBRAŹNI
SZKOŁA WYOBRAŹNI, 3+, 9788395851933
Drugi tom opowieści
Wchodzisz do Miasta Odważnych. Wokół ciebie są setki osób załatwiających swoje sprawy. Jedni kupują, drudzy sprzedają, inni chodzą w jedynie sobie znanym celu. Ulicę, którą idziesz, otaczają budynki należące do elfów, krasnoludów, gnomów i ogrów. Są bardzo dziwne i...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
BAŚNIOGRA - SMOCZE SERCE, SZKOŁA WYOBRAŹNI
SZKOŁA WYOBRAŹNI, 3+, 9788395851919
Trzeci tom opowieści.
Wewnątrz latającego wulkanu, w którym mieszkają smoki, znajduje się labirynt korytarzy. Jest pełen pułapek i przebywają w nim niezwykłe istoty. Nikt jeszcze nie odkrył wszystkich jego tajemnic. Istnieje legenda, że w jego wnętrzu znajduje się wielki czerwony kryształ o...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
BAŚNIOGRA - SKARB PODNIEBNYCH PIRATÓW
SZKOŁA WYOBRAŹNI, 5+, 9788395851964
Szczytowa wieża Zamku Bohaterów to najlepszy punkt widokowy w okolicy. Lubisz tu przychodzić i oglądać świat. Nocą spoglądasz w gwiazdy i badasz lunetą powierzchnię bliźniaczych księżyców. Dzisiejszej nocy wydarzyło się jednak coś wyjątkowego. Z ciemnogranatowych chmur wyłonił się podniebny...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
