
NEUROSHIMA 1.5: ZAGINIONE MIASTO PORTAL

PORTAL GAMES, 9788396103185
(...) więc jak już cholerne aligatory zostały w tyle, a Jack przestał drzeć i wreszcie można go było zacząć zszywać, okazało się, że obserwuje nas gromada gości w zielonych ubrankach. I powiem ci, bracie, że obserwowali nas oni prze muszki swoich spluw. "Naziści! Przecież drę się od...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
SKAŻENIA PORTAL, PORTAL GAMES

PORTAL GAMES, 9788396483270
Skażenia to tematyczne rozszerzenie Neuroshimy. Znajdziesz w nim opis świata z poradnikiem, jak uczynić skażenia wyjątkowym elementem postapokaliptycznych sesji. Przewodnik po strefach skażeń to konkretny katalog miejsc, anomalii i niebezpieczeństw do wprowadzenia na sesjach. Dodatek zamyka...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
NEUROSHIMA: PRAWO I OŁÓW (RPG. 18) PORTAL

PORTAL GAMES, 14+, 9788396483225
Prawo i Ołów ma wszystko, czego potrzebujesz, by zmienić wątek stróżów prawa w grywalny, miodny element Twojej Neuroshimy. Znajdziesz w nim szczegółowe rozpisanie systemów i systemików prawnych funkcjonujących w postapokaliptycznych Stanach, teczkę sędziego z materiałami rozwijającymi tę profesję...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
MISTRZ BAŚNI - PIERWSZA PRZYGODA, SZKOŁA WYOBRAŹNI

SZKOŁA WYOBRAŹNI, 3+, 9788395851988
Oto starter, czyli demonstracyjna wersja gry fabularnej Mistrz Baśni. Przedstawione w nim zasady gry oraz jeden scenariusz do rozegrania pozwolą Ci zdecydować, czy nasza gra jest dla Cebie i Twoich dzieci! Wyobraź sobie, że jesteś bohaterem lub bohaterką. Odważnym rycerzem, mądrą czarodziejką,...
Dostępność: pow. 10 sztuk
Wysyłka w: 3 dni
SKARBIEC ORKÓW. PRZYGODA DUNGEONS&DRAGONS

LABORATORIUM ARCYMAGA ARISPENA, 9788396958112
Skarbiec Orków to krótka przygoda dla drużyny pierwszopoziomowych postaci w składzie od 3 do 5 bohaterów. Została ona przygotowana w taki sposób, aby była przystępna zarówno dla początkujących graczy, jak i mistrza gry. Oprócz samej przygody, skupionej wokół wioski Chudolipie i grasujących w...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
KAŻDY JEST JOHNEM, HENGAL

HENGAL, 9788367015240
Każdy jest Johnem to nietypowa gra fabularna autorstwa Michaela Sullivana, w której wszyscy gracze wcielają się w głosy w głowie tytułowego bohatera, rywalizując o punkty zdobywane za realizację odrębnych dla każdego obsesji.
John nie ma własnych umiejętności i przejmuje te...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
GRAJ TRIKIEM PORTAL, PORTAL GAMES

PORTAL GAMES, 14+, 9788394726652
Jak wykorzystać muzykę na sesji?
Jak zbudować dobry klimat?
Jak zrobić fajne handouty?
Jak zapewnić niesamowite przeżycia twoim graczom?
Zaskocz graczy bogactwem trików Mistrza Gry!
Po prostu graj trikiem.
Artykuły zamieszczone w "Graj Trikiem" to sekretna wiedza...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
DE PROFUNDIS PORTAL, PORTAL GAMES

PORTAL GAMES, 9788395409561
Trzecia edycja kultowej gry fabularnej Michała Oracza zawiera komplet rozszerzeń,w tym materiał przystosowujący system do rozgrywki z użyciem poczty elektronicznej.
Znajdują się w niej także cztery zupełnie nowe,niezwykle zróżnicowane settingi. Za ich sprawą gracze mogą stawić czoła konspiracji...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
GRAJ FABUŁĄ PORTAL, PORTAL GAMES

PORTAL GAMES, 9788395409509
Trzeci tom uniwersalnych almanachów dla Mistrzów Gry traktuje o tworzeniu przygód. Znajdują się w nim konkretne, opatrzone licznymi anegdotami i przykładami z gry odpowiedzi na pytania:
- Co trzeba wiedzieć przed przystąpieniem do projektowania przygody?
- Jakich błędów unikać?
- Jak...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
GRAJ Z GŁOWĄ PORTAL, PORTAL GAMES

PORTAL GAMES, 14+, 9788394726645
Jak ułożyć sobie relację z graczem? Jak zbudować dobrą drużynę? Jak przyznawać punkty doświadczenia? Jak dać frajdę z bohatera gracza?
Zmierz się z najważniejszymi problemami Mistrza Gry! Odpowiedz na te pytania... z głową!
Artykuły zamieszczone w Graj z głową: Almanach Mistrza Gry podejmują...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
NEUROSHIMA: SUPLEMENT PORTAL, PORTAL GAMES

PORTAL GAMES, 9788396483218
Linia dodatków do NS: Jak wyglądały plany na tę linię na początku przygody z Neuroshimą?
Zanim spadły pierwsze bomby: o inspiracjach, powstaniu gry i przygodach z jej realizacją opowiadają Michał Oracz, Ignacy Trzewiczek, Marcin Blacha i Marcin Baryłka.
Neuroshima Nurglitcha:...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
FABLED LANDS ROZDARTE KRÓLESTWO MUDUKO, MUDUKO

MUDUKO, 10+, 9788396392558
W Rozdartym królestwie to TY decydujesz, którą ścieżkę wybrać, na jakie niebezpieczeństwa się narazić i z którymi przeciwnikami podjąć walkę. Czy stoczysz pojedynek na śmierć i życie z czarnym rycerzem, ukradniesz skarb morskiego smoka lub uratujesz uwięzionego boga?
Wyrusz w podróż...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
DUNDER ALBO KOT Z ZAŚWIATU MUDUKO, MUDUKO

MUDUKO, 9788396392541
Absolutnie wyjątkowa gra książkowa Radka Raka - laureata prestiżowych nagród: Nagrody Literackiej "Nike" i Nagrody im. Janusza A. Zajdla, mistrza słowa, pisarza i fantasty z nieograniczoną wyobraźnią.
"Dunder albo kot z zaświatu" to zwariowana i magiczna przygoda...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
KOSZMAR ALICJI W KRAINIE CZARÓW, MUDUKO

MUDUKO, 14+, 9788396118820
W Koszmarze Alicji w Krainie Czarów to TY decydujesz, jakimi ścieżkami podąży tytułowa bohaterka, jakim wyzwaniom stawi czoło i z którymi dziwnymi mieszkańcami Krainy Czarów stoczy walkę. Ale uważaj! od Ciebie zależy, czy misja Alicji zakończy się sukcesem czy dziewczynka pogrąży się w koszmarze....
Dostępność: pow. 10 sztuk
Wysyłka w: 3 dni
CHOOSE CTHULHU 2- W GÓRACH SZALEŃSTWA BLACK MONK

BLACK MONK, 9788364198632
Poprowadź Ekspedycje w niebezpieczne Góry Szaleństwa!
List wysłany z prestiżowego Uniwersytetu Miskatonic zaprasza cię do poprowadzenia legendarnej ekspedycji w odległe i niebezpieczne rejony Antarktyki. To twoja szansa, aby zdobyć sławę i prestiż, ale coś złowrogiego nawiedza ekspedycje...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
CHOOSE CTHULHU 11 - COŚ NA PROGU BLACK MONK

BLACK MONK, 9788367619172
Wygląda na to, że twój przyjaciel z dzieciństwa, Edward Pickman Derby, jest szczęśliwie zakochany w Asenath Waite, atrakcyjnej studentce uniwersytetu. Jednak Edward staje się coraz bardziej nieobliczalny, a jego rodzina ma poważne wątpliwości co do tego związku. Twoim zadaniem jest dowiedzieć się...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
CHOOSE CTHULHU 7 - KOLOR Z INNEGO WSZECHŚWIATA

BLACK MONK, 14+, 9788364198939
Wszechświat jest pełen kolorów, których ludzkość nigdy nie miała ujrzeć... W grze paragrafowej Choose Cthulhu 7: Kolor z innego wszechświata kierujesz losami bohatera zmagającego się z wyzwaniami znanymi z opowiadania Kolor z innego wszechświata H. P. Lovecrafta. Dzięki twoim wyborom historia może...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
CHOOSE CTHULHU 6 - SNY W DOMU WIEDŹMY BLACK MONK

BLACK MONK, 9788364198878
Opętała Cię potrzeba wiedzy absolutnej. Wszechświat jest złożoną i straszliwą zagadką, którą nauka dopiero próbuje rozwikłać. Wiedziony pogłoskami o istnieniu złej czarownicy, która rości sobie prawo do panowania nad tajemnicami czasu i przestrzeni, udajesz się na opuszczone Wzgórze Orne'a,...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
CHOOSE CTHULHU 1 - ZEW CTHULHU BLACK MONK

BLACK MONK, 10+, 9788364198595
Odkryj sekret, który doprowadził do śmierci twojego wuja! Trwa sroga zima 1926 roku. Otrzymałeś ponure wieści o śmierci twojego ciotecznego dziadka, George'a Gammella Angella, historyka i antropologa na stanowisku profesor emeritus języków semickich na Uniwersytecie Browna. Niecodzienne...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
CHOOSE CTHULHU 9 - SZEPCĄCY W CIEMNOŚCI BLACK MONK

BLACK MONK, 9788367619011
Usłysz głosy czające się w mroku...
Dziwne szczątki wyciągnięte z wezbranych rzek w Townshend, w stanie Vermont, wydają się świadczyć o obecności pośród wzgórz pozaziemskiego życia. Zaciekawiony piszesz do Henry'ego W. Akeley'a, miejscowego eksperta w tej dziedzinie. Jednak...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
CHOOSE CTHULHU 10 - NAWIEDZICIEL MROKU BLACK MONK

BLACK MONK, 10+, 9788367619110
Czy świat pogrąży się w ciemności? Dawno temu lekkomyślne podejście do zakazanych ksiąg i grymuarów doprowadziło do śmierci jednego z twoich najlepszych przyjaciół. Po latach postanawiasz zmierzyć się z duchami przeszłości i wracasz na miejsce wydarzeń - do Providence. Wynajmujesz mieszkanie...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni