Kategorie
Producent
Cena
-
od
do
MARKETING SMAKU, SLAWKA G. SCARSO
SLAWKA G. SCARSO, ESTERI, 2017, 9788365625601
Zarówno w naszym kraju, jak i za granicą Made in Italy jest symbolem jakości i smaku.
Powszechnie rozpoznajemy włoskie produkty, wykorzystujemy włoskie przepisy oraz znamy ich restauracje.
Marketing smaku jest książką, która w przystępny sposób przedstawia, jak oni to robią. Slawka G. Scarso...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
SZUKAJĄC KLIENTA
ARKADIUSZ BEDNARSKI, KINGA RELIGA, ONE PRESS / HELION, 2019, 9788328335363
W całkiem niedawnych, a jednak już zamierzchłych czasach życie zawodowe było prostsze - dział marketingu kreował i realizował koncepty reklamowe, dział handlowy aktywnie poszukiwał i pozyskiwał klientów, dział obsługi zajmował się kontaktami posprzedażowymi. Potencjalnemu klientowi wysyłano listy,...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
SKUTECZNA REKLAMA NA LINKEDINIE, ARTUR JABŁOŃSKI
ARTUR JABŁOŃSKI, ONE PRESS / HELION, 2021, 9788328380196
Dotrzyj z reklamą do profesjonalistów!
W zamyśle LinkedIn powstał jako miejsce nawiązywania kontaktów zawodowo-biznesowych. Nie jest tak popularny jak Facebook, nie ma takiej siły rażenia jak Twitter, a jednak - konta na LinkedInie ma dziś 700 milionów osób, a 40% z nich wędruje po stronach...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
OGILVY O REKLAMIE W EPOCE CYFROWEJ
MILES YOUNG, MICHAŁ ZAGRODZKI, ARKADY, 2018, 9788321350660
David Ogilvy pozostał w naszej pamięci jako jeden z najbardziej wpływowych ludzi reklamy wszech czasów. Jego bestseler Ogilvy o reklamie podawał konkretne, rzeczowe rady pracownikom marketingu, PR, reklamy i branż pokrewnych, którzy chcieli odnosić większe sukcesy. Stał się w istocie branżowym...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
JAK ZBUDOWAĆ EFEKTYWNY DZIAŁ MARKETINGU?
PIOTR GOLCZYK, NOVAE RES, 2018, 9788381472173
"Książka, którą przeczytasz w godzinę, ale korzyści z niej będziesz czerpał przez lata.
W jaki sposób chaos może generować zysk w firmie? Czy należy płacić pracownikom za to, że popełniają błędy i dlaczego należy to robić? Jaką rolę odgrywa współczynnik KDB i czym kierują się ludzie, dla których...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
MLM MARKETING WIELOPOZIOMOWY, JOHN KALENCH
JOHN KALENCH, EMKA, 2018, 9788365068996
Uwierzyć w sens i skuteczne działanie marketingu wielopoziomowego. Co to znaczy? To znaczy szanować jego naturalną strukturę.
Jeżeli będziesz traktować klientów i dystrybutorów z niższych poziomów jedynie jako źródło dochodów, nie wyjdziesz na tym dobrze. Dostrzegą oni, że jesteś zainteresowany...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
GRYWALIZACJA. JAK ZASTOSOWAĆ MECHANIZMY...
PAWEŁ TKACZYK, HELION, 2012, 9788324636242
Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!
Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię... Twój własny...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
PSYCHOLOGIA SPRZEDAŻY - DROGA DO SPRAWCZOŚCI...
MATEUSZ GRZESIAK, ONE PRESS / HELION, 2021, 9788328381247
Każdy z nas sprzedaje w jakiś sposób siebie, za pomocą wizerunku, emocji, opowiadanych historii. Rodzic sprzedaje dziecku strategie radzenia sobie z rzeczywistością, a partnerzy składają sobie nawzajem oferty na abstrakcyjny produkt jakim jest świetlana przyszłość. Nauczyciel sprzedaje wiedzę...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
COPYWRITING. TRAFIAJ SŁOWEM W UMYSŁY ODBIORCÓW
NORBERT ORUBA, ONE PRESS / HELION, 2023, 9788383223773
W copywritingu język giętki to wiele, ale wciąż za mało!
Na czym należy bazować, by pisać naprawdę skuteczne teksty marketingowe, angażujące, przekonujące i wciągające niczym najlepszy film - tego nie wie wielu copywriterów. Wbrew pozorom bowiem skuteczny copywriting nie polega...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
BIBLIA CONTENT MARKETINGU, DARIUSZ PUZYRKIEWICZ
DARIUSZ PUZYRKIEWICZ, ONE PRESS / HELION, 2023, 9788328396616
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL
Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy - jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie...
Dostępność: pow. 10 sztuk
Wysyłka w: 3 dni
AUTENTYCZNOŚĆ PRZYCIĄGA. JAK BUDOWAĆ SWOJĄ... W.2
ANNA PIWOWARSKA, ONE PRESS / HELION, 2018, 9788328344907
Atakowani przez szybkie zmiany i bombardowani natłokiem informacji nie jesteśmy w stanie przyswoić wszystkich danych. Podświadomie wychwytujemy więc sygnały o tym, co prawdziwe. I do tego lgniemy. Wyczerpani sprzedawaniem siebie, stawianiem się w dobrym świetle i udawaniem, przestajemy drżeć o...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
TY W SOCIAL MEDIACH, MARCIN ŻUKOWSKI
MARCIN ŻUKOWSKI, ONEPRESS / HELION, 2024, 9788328904927
Ty w social mediach. Podręcznik budowania marki osobistej dla każdego. Wydanie III poszerzone Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
SKUSZENI. JAK TWORZYĆ PRODUKTY KSZTAŁTUJĄCE NAWYKI
NIR EYAL, ONE PRESS / HELION, 2024, 9788328909410
Skuszeni. Jak tworzyć produkty kształtujące nawyki konsumenckie Długie i częste wizyty na Facebooku, Twitterze czy YouTubie. Sprawdzanie poczty elektronicznej co kilka minut. Nieustanne zerkanie na ekran smartfona, który przywarł do Twoich rąk jak tatuaż. Gra, nad którą spędzasz codziennie wiele...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
BIBLIA WEBWRITINGU. JAK PISAĆ TEKSTY W CZASACH..
DARIUSZ PUZYRKIEWICZ, ONE PRESS / HELION, 2024, 9788383227306
Biblia webwritingu. Jak pisać teksty w czasach, gdy sztuczna inteligencja robi to szybciej i nikt ich nie czyta, bo wszyscy wolą wideo Twórz teksty marketingowe jak żywy człowiek. Skuteczniej niż AI! Era sztucznej inteligencji, która potrafi przeszukać, skompilować i (niemal) twórczo...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
MARKETING RELACJI - TEORIA I PRAKTYKA W.4
MACIEJ MITRĘGA, CEDEWU, 2023, 9788381026802
Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Spośród jej możliwych obszarów zastosowań praktycznych wypada wymienić m.in. badania skuteczności programów stymulujących lojalność klientów oraz planowanie...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
MARKETING W PLANOWANIU PRZESTRZENNYM I URBANISTYCE
ANNA POLSKA, UMCS, 2021, 9788322794371
Narzędzia marketingowe jako narzędzie wzmacniania atrakcyjności miejsc na rynku coraz wyraźniej konkurujących ze sobą miast są coraz powszechniej stosowane przez podmioty zarządzające miastami w Europie Zachodniej i Ameryce Północnej. Jednak w Polsce sytuacja jest inna. Narzędzia marketingowe są...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
MARKETING PREMIUM, DOMINIKA TRAWKA
DOMINIKA TRAWKA, ONE PRESS / HELION, 2019, 9788328355163
Poznaj świat marek luksusowych i premium!
Polskie społeczeństwo się bogaci - to fakt. Przybywa ludzi dobrze sytuowanych, średnia zarobków z roku na rok rośnie. Wzrasta PKB. Wraz z poprawą wskaźników gospodarczych powiększa się grupa konsumentów, którzy mogą i zamierzają korzystać z usług i...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
WIDEOTWÓRCA. JAK TWORZYĆ FILMY W SOCIAL MEDIACH
ANNA OSZAJCA, ONE PRESS / HELION, 2024, 9788328907546
Wideotwórca. Jak tworzyć filmy w social mediach Kamera, akcja, cięcie i... publikacja na YouTubie, Instagramie, TikToku W social mediach autentyczność to potęga ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
ZROZUMIEĆ MARKETING W.2
ARTUR JABŁOŃSKI, MAREK PIASEK, ONE PRESS / HELION, 2022, 9788328393097
Zajrzyj za kulisy najskuteczniejszych kampanii marketingowych i naucz się marketingu od praktyków! Oto pozycja, która zbiera doświadczenia dwóch specjalistów działających marketingowo na 67 rynkach i w kilkunastu językach. Ich kampanie wygenerowały łącznie 200 000 000 złotych i setki tysięcy...
Dostępność: pow. 10 sztuk
Wysyłka w: 3 dni
SKUTECZNY MARKETING NA TIKTOKU, MIROSŁAW SKWAREK
MIROSŁAW SKWAREK, ONE PRESS / HELION, 2022, 9788328393387
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni
STRATEGIA KOMUNIKACJI W SOCIAL MEDIACH
NORBERT ORUBA, ONE PRESS / HELION, 2022, 9788328393707
Zostań biznesową gwiazdą social mediów
Odkąd się pojawiły, media społecznościowe stanowią ważną część naszej codzienności. Żyjemy w nich, zdobywamy w nich informacje, dzielimy się informacjami o sobie i spotykamy się z innymi. Dla przedsiębiorstw poszukujących wiedzy o swoich klientach SM...
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 3 dni