Kategorie
Producent
Dostępność
Cena
-
od
do
ANALIZA STRATEGICZNA PRZEDSIĘBIORSTWA
GRAŻYNA GIERSZEWSKA, MARIA ROMANOWSKA, POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE, 2016, 9788320822595
W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
ANALIZA SPRAWOZDAŃ FINANSOWYCH W.2017
EDWARD NOWAK, POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE, 2017, 9788320822564
Sprawozdania finansowe są najważniejszym źródłem informacji o rezultatach działalności jednostki gospodarczej. Autor przedstawił ogólne zagadnienia analizy sprawozdań finansowych (w tym: system sprawozdawczości finansowej, założenia analizy sprawozdań finansowych, metody analizy ekonomicznej...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
MARKETING SPORTU, ANDRZEJ SZNAJDER
ANDRZEJ SZNAJDER, POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE, 2015, 9788320822052
We współczesnym świecie następuje coraz szybsza profesjonalizacja i komercjalizacja sportu. Zmienia się więc i rozwija także marketing sportu, istotę marketingu sportu i jego uwarunkowania, rynek i produkty sportu oraz zasady ich kształtowania, ceny i dystrybucję produktów sportu, promocję...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
PLANOWANIE STRATEGICZNE W PRZEDSIĘBIORSTWIE
MARIA ROMANOWSKA, POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE, 2016, 9788320822762
W książce zostały przedstawione podstawy zarządzania strategicznego oraz wiele metod postępowania przy tworzeniu planu strategicznego. Dzięki temu menedżerowie mogą opracować profesjonalną i całościową analizę strategiczną, a także zbudować plan strategiczny dla całego przedsiębiorstwa oraz jego...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
ANALIZA EKONOMICZNA W PRZEDSIĘBIORSTWIE
MAGDALENA JERZEMOWSKA (RED.), POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE, 2018, 9788320823080
Książkę należy traktować jako kompendium wiedzy analityka zajmującego się szeroko pojętą oceną działalności przedsiębiorstwa. Publikacja zawiera charakterystyki i wzorce oceny poszczególnych komponentów sprawozdania finansowego, a także aspekty przekrojowej ich analizy, a mianowicie płynności w...
Dostępność: ostatnie sztuki <10
Wysyłka w: 3 dni
MIKROEKONOMIA W.2022
MANKIW GREGORY N., TAYLOR MARK P., POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE, 2022, 9788320824780
Niniejsze wydanie Mikroekonomii odzwierciedla ewolucję tej dziedziny wiedzy. Naukowcy w całej Europie prowadzą ożywioną debatę na temat kierunków jej rozwoju - zarówno pod względem metod nauczania, jak i prowadzenia badań. W nowym wydaniu uwzględniono wybrane efekty tej debaty, zachowując...
Dostępność: pow. 10 sztuk
Wysyłka w: 3 dni